Laboratorni zdroje z Tipa

"Ing. Libor Konečný" support@mikrovlny.cz
Čtvrtek Listopad 27 11:27:20 CET 2008

Ja mam dualni diametral z GM , jedine co me na to stve je  tlacitko pro
zapnuti vystupu, neni tam osetreno kmitani, takze pri zmacknuti at se
snazim jaxe snazim, je chopen i 4krat zapnout a vypnout.
Nekdy jak neco ladim tak je to o nervy, protoze lehce tuknu, parkrat se
to zapne vypne a nakonec to je stejne ve vypnutem stavu ;-) a musim to
zkusit znovu, takze musim se vzdy divat na zdroj zda skutecne zapnul a
vypnul.
Myslim si, ze tam v MCU mohli dat  smycku if (push==1) {delay_50ms();
zapni;}   ;-)
A nebo to mackam blbe ? ;-)

LK