Kombinovany pristroj - Set top box s HDD a DVDrec

Jiri Sladek sladek@czhops.cz
Čtvrtek Listopad 27 10:31:07 CET 2008

Zdravím konferenci.

Sháním kombinovaný přístroj, který by obsahoval tyhle komponenty:

2 tunery DVB-T
HDD pro nahrávání a přehrávání
DVD recorder

Měl by umožňovat:

1. Jeden program nahrávat na HDD a současně jiný program zobrazovat na televizi (televize nemá DVB-T vstup, takže přístroj by pro ni sloužil jako set top box).

2. Z nahrávky na HDD vystříhat reklamy a zkopírovat na DVD R(W)

3. Přehrávání DVDček

4. Případně další funkce, jako převod z videa VHS na HDD a DVD.

Ten přístroj 'vše v jednom' sháním proto, abych minimalizoval počet dálkových ovladačů a aby to bylo snadno obsluhovatelné.

Mému požadavku se dost blíží DVD rekordéry, ale nenašel jsem žádný dvoutunerový.
Když hledám v kategorii SetTopBox, tak zase žádný nemá DVD rekordér.
Mám pocit, že se výrobci dohodli, že tohle se prostě vyrábět nebude.

Poradíte něco?

Díky, J.S.