[NEWSENDER] - Re: Elektronika do mrazu. - Message is from an unknown sender

Martin Persich persich@transcon.cz
Čtvrtek Listopad 27 08:39:50 CET 2008

Jeste je potreba davat pozor na soucastky, ktere za "normalnich" teplot maji
prevazne kapacitni chatakter (hlavne elektrolyty).
Je pravdam, ze kolem tech -40 °C jeste neni tak zle, ale pokud jde clovek
dale, tak kolem -60 °C jsou bezne typy absolutne nepouzitelne (kapacita
vyrazne klesa a seriovy odpor (ESR) narostl z desetin na desitky ohmu). Niz
jsme nezkouseli, protoze kolega ma vzdy strach, ze mu popraskaji trubky v
klimakomore.
Martin. persich@transcon.cz