Nepristupny disk C

Saša Svobodová sasa@zirafoviny.cz
Středa Listopad 26 14:08:51 CET 2008

Hezke odpoledne,

    disk jsem projela SeaTools protoze oba disky jsou tovarni znacky
Seagate, dokonce jsou to obe Baracudy 160GB. ST nic spatneho nehlasi.
Vse je v poradku. Na obou discich. Tedka jsem dokoncila CHKDSK z CD,
restartovala do Windows a vysledek je, ze se nic nezmenilo. Co je ale
zajimave je fakt, ze pocitac startuje vyrazne rychleji nez jeste
predevcirem. to se mi moc libi :-) Ale nelibi se mi ta hlaska na
zacatku, protoze nevim, co si o tom mam myslet. Nova instalace Windows
mne tedy urcite nelaka :-(

    Dalsi zajimava vec je to, ze pokud potrebuji ulozit "Systemove
informace" do souboru NFO, tak se to nepovede a program Msconfig vzdy
zkolabuje. Pokud to dam jako export do TXT, tak se to vzdy povede. Tyto
informace po mne chteli z AVG, protoze jsem jim hlasila jednu chybu v
AVG SP2.

    Fakt uz nevim, co s tim mam delat :-( Asi se jeste podivam po webu
Seagate.

					Saša K. Svobodová

            www: http://www.zirafoviny.cz

           mail: sasa . svobodova      @            centrum.cz