Nepristupny disk C

Galloth lordgalloth@gmail.com
Středa Listopad 26 13:21:53 CET 2008

No s tim SMART bych byl docela opatrny. Ony ty vlastni hodnoty vycte
skoro vsechno, ale tyto hodnoty se lisi u kazdeho vyrobce a nektere
dokonce podle typu disku a ne vsechny programy je pak spravne
interpretuji. Takze to chce bud najit takovy, ktery URCITE podporuje
zrovna Vas disk a nebo si to vsechno overovat oproti specifikaci disku
(coz je asi docela slozite). Uz se mi parkrat stalo, ze mi programy
pro vycitani SMART hlasily ze disk bezi treba 100 hodin u docela
stareho disku a podobne nesmysly.