Chyba v programu

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Pondělí Listopad 24 19:36:13 CET 2008

Ach jaj, az sem vedie zavislost vyvojara na tychto berlickach... Kym je to len prosty linearny kod, tak je to fajn, ale prerusenia a podobne chutovky, to proste musite napisat dobre, to sa neda "odladit".

1. zahodte ladiaci gerety, najlepsie navzdy
2. pouzite zdravy rozum
3. zreprodukujte problem, uistite sa, ze ho viete vyvolat
4. postupujte od jednoduchsieho k zlozitejsiemu, rozdeluj a panuj
5. postupujte od znameho k neznamemu
6. izolujte podstatu problemu a odstrante ju. Nesnazte sa o symptomaticke liecenie.

Ak mate podozrenie, ze problem je v preruseni, a ak zakazanim prerusenia sa problem odstrani, povolte prerusenie ale vyhodte (vykomentujte, obskocte) z neho drvivu vacsinu obsahu. Potom pomaly pridavajte jednotlive polozky, a takto odizolujte pricinu problemu.

Ja viem, ja mam staromodne nazory. Vyberte si, mozete to robit aj moderne, rychlo a zle...

wek