Re:[OT] DVB-T - EPG, nahravani a tak vubec

Jaroslav Kotlaba kotlaba.hw@seznam.cz
Pondělí Listopad 24 12:18:33 CET 2008

S timhle jsem se setkal kdyz jsem tchanovi vysvetloval ze uz mu video
nepujde maprogramovat na nahravani jako drive a bude si moci
nahravat jen to co mu momentalne bezi na televizoru.
Kolik je asi nas.. tedy zarmoucenych divaku co tohle zjistili az kdyz
si koupili settopbox a komu za to vynadali? Nevsimnul jsem si ze by
pri vymyvani mozku kolem digitalni televize na to nekdo upozornoval.