OT: DVD prehravac co prehraje skoro vsecko

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Neděle Listopad 23 23:56:14 CET 2008

mpeg1, mpeg2, Divx (i divx ultra, tenkrát když to psali, neexistoval,
nicméně jej přehraje), xvid, mpeg4, Nero digital MP4, dokonce i když to má
GMC, QPEL (u Nero digital tyhle dvě funkce asi ne - standard profile to
totiž nemá a nezkoušel jsem to zapnout v tom vyšším profilu), fakt jen pár
filmů jsem musel převést, aby je přehrál, a to byly ony vyjmenované
nepodporované. Vevnitř je to nejlepší co bez konkurence existuje snad už 3
roky - Zoran Vaddis ZV888 http://www.zoran.com/Vaddis-888 a obrazová kvalita
je excelentní i u resamplingu. Před rokem jsem totiž do Lidlu docela dost
hučel, prostě takový obtížný otravný neodbytný zákazník, aby ho měli,
protože ho měli všude možně, jen ne u nás. Vybavený je za tu cenu naprosto
bezkonkurenčně, člověk by musel dát 3x tolik za vybavenější model Grundiga a
ještě by neměl všecky porty. Xoro ne, nemá takovou obrazovou kvalitu, ani u
zvuku, Lidl tam totiž má nějaké audiophile převodníky a to xoro bylo na těch
mých bednách s*ačka.

Tahle věc se Lidlu extrémně vydařila, fakt neuděláte chybu. Dálkáč má
listování po stránkách ve výpisu souborů, takže ani tisíc souborů v jednom
adresáři není problém.

Zdálo by se, že ZV966 je vyšší model čipu, nicméně je to ještě více osekaný
ZV886, který oproti 888 nemá jen HDMI a 1080 upscaling.