[OT] DVB-T - EPG, nahravani a tak vubec

Martin Hanek martin.hanek@centrum.cz
Neděle Listopad 23 22:16:49 CET 2008

Kdyz to berete takto, tak asi jo. Jenze budete nucen prijimat digitalne
i komercni televize a za ty neplatite. Ted pomijim to, ze nemuzete
prijimat pouze komercni stanice.
Polatky nevymaha stat, ale CT a to neni stat ani statni instituce. I
kdyz uznavam, ze polatek se plati na zaklade zakona.
Obavam se, ze tyto nakladu nemuzete takto vykazat. A co naklady na
prijem tech komercnich stanic?
Jeste poznamka. Co maji rikat lide, kteri nemaji doposud pozemni prijem
signalu ceske televize? Resi to vselijak, dneska satelitem, ale to
nedavno nebyla vubec mala investice a jeste predtim, to nebylo ani
technicky mozne. Kdo jim uhradi ty naklady navic? Poplatky plati tak
jako kazdy jiny. Uznate, ze to na 100% vsem zajistit nelze, protoze ty
naklady by byly neumerne.
U nas na konci sveta se da rozumne prijimat TV pouze s nejdrazsimi
antenami + domovni zesilovac. Cena tak 2200 za material + prace. Nebo
satelit. Kdyz muj tata pred 30-ti lety resil domovni anteny, tak staly
anteny skoro stejne jak dnes a zesilovac asi 1000-1500. Naklady byly
mozna 2500, tedy vice jak plat obou rodicu. No a co tam vysilali, to ani
nezminuju.
Kdyz to ted reknu blbe, vy v praze mate akorat problem s EPG, ale
chytate to na drat nebo na vidle ve futrech. My mame problem s tim neco
poradne chytit.

MH