[OT] DVB-T - EPG, nahravani a tak vubec

Martin Hanek martin.hanek@centrum.cz
Neděle Listopad 23 21:44:11 CET 2008

No on stat, potazmo vlada a parlament pacha neustale nejake "skody" tim,
ze nam cosi narizuje a omezuje nas. Takze by nam mel platit jak
mourovatej a porat. Ja se ptal, jestli mate nejakou smlouvu se statem,
ze vam analog pujde navzdy? Jestli ne, tak se muzete tezko neceho
domahat. Nikde nikdy asi nikdo nerekl, ze to tak bude.
Ja jsem nekde napsal, ze platit nemusi a jsou si rovnejsi?
MH