HW obchod

Tomáš Koželuh mr.death@ipq.cz
Neděle Listopad 23 21:29:55 CET 2008

Je to už opravdu hodně mimo, ale u Shellu jsem si naprosto přesně spočítal,
že ty jejich SMRT body vyjdou dráž, než když natankuju jinde. Stačí se
podívat do jejich katalogu a vybrat třeba poukaz do Bushmana za 500Kč, který
stojí 2499 bodů, což je téměř 20 haléřů za jeden bod (podle zboží cena asi
bude kolísat, ale určitě ne víc než 10-50 haléřu/litr). Tedy stačí nabrat
kdekoliv, kde mají benzín levnější o 30h a vyjde mě to líp než u Shellu a v
Brně není problém najít benzinky, kde mají benzín o korunu levnější.
Čas od času u Shellu beru a tak jedinou akci, kterou jsem zatím ocenil, je
za 8 SMRT bodů 2Kč dolů z litru paliva.

PS: To Ferrari jsem koupil jedno a řekl bych, že reálná hodnota je menší než
těch 30Kč nebo kolik za ně chtěli.