HW obchod

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Neděle Listopad 23 20:45:31 CET 2008

Puvodni zprava ze dne 23.11.2008 od Pavel Poucha:

> Započíta náklady na odeslání do ceny zboží sice nevýhodné je, ale
> člověk (=zákazník) není stroj. Když zdražíte produkt o 100 Kč, a
> nějak to zdůvodníte, nic se nestane. Zkuste zdražit o 100 Kč
> poštovné - ukamenují vás.

Pokud zdrazite produkt o 100 Kc, kdyz drive stal 120 Kc, tak nevim,
nevim, jestli se to snadno zduvodni. Pochopitelne, ze v produktu za 15
tisic se to ztrati.

> My třeba máme poštovné 120 až 180 Kč (podle vzdálenosti), ale je to
> cena pod skutečnými náklady. Pracovnice, která balí, místnost, ve
> které balí, krabice, bubliny... nic není zadarmo.

Zalezi na tom, kolik se toho bali a jak se to bali. Treba GES dava do
baliku obsah svych skartovacu :-) Ja bubliny, spunty a krabice take
kupuji, mam toho plnou garaz. Tak vim, co to stoji.

Samozrejme, ze jsem to nemyslel uplne tak, ze se musi bokem
vyfakturovat celkem vsechny naklady spojene s expedici. Ale to, ze
zase nebude expedice uvedena uplne zdarma.

Ono totiz tam jde i o jinou vec, o rozdil mezi prodejem na prodejne a
prodejem postou. Zenska musi byt v obou pripadech, mistnosti take.

> To je jako stravenky, soutěže u benzínových pump atd. Nevýhodné pro
> odběratele i dodavatele. A stejně to funguje, potěší. Taky se na to
> chytám, mám doma všechna Ferrari od Shellu...

To je zase neco trochu jineho.

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem