[OT] DVB-T - EPG, nahravani a tak vubec

Martin Persich persich@transcon.cz
Neděle Listopad 23 20:39:44 CET 2008

No a jak mi s oblibou rika muj kolega: Pokrok nezastavis ...

Vam urcite nemusim vysvetlovat, jak mi bylo loni pred koncem roku, kdy se
definitivne rozloucilo me staricke video, ktere jeste melo LCD displej primo
na ovladaci a pro naprogramovani poradu jsem nemusel vubec hledat ovladac od
televizoru a zapinat jej.

Martin. persich@transcon.cz

----- Original Message -----
From: "Pavel Kutina" <hw@prelude.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Sunday, November 23, 2008 8:12 PM
Subject: Re: [OT] DVB-T - EPG, nahravani a tak vubec

Mimochodem - v tomto mne opravdu fascinovaly "reklamy" na digitalni
vysilani, kde bylo lidem vysvetlovano (tusim ze tam figuroval Hrubes), ze
staci si jenom koupit takovou malou krabicku, takhle ji zapojt nekam do
SCARTu a je vsechno jakoo driv. Variantu, ze jsou TV, ktere vubec zadnou
moznost vstupu mimo antenu nemaji, a ze si divak bud musi koupit novou TV s
DVBT, nebo STB s RF vystupem, ktere ovsem nejsou za par stovek, tise a
taktne tvurci teto reklamy pominuli. Mame doma jednu 98 letou starenku,
ktera je rada, ze jakz takz pochopila system dalkoveho ovladani k TV, ale i
tak dodnes nekdy na TV hleda ty spravne cudliky.

Vzdycky jsem si myslel, ze inovace by mela postupovat smerem k zlepsovani
vlastnosti, nikoli k jejich degradaci (a to nemluvim o "kvalite" digitalniho
prújmu v mistech s horsim signalem, proste miluju kosticky...), ale ona ta
slavna Hegelova vyvojova spirala opravdu meusi vest nutne vzdy jen vzhuru
((c) Vodnansky).

Pavel Kutina