[OT] DVB-T - EPG, nahravani a tak vubec

Martin Hanek martin.hanek@centrum.cz
Neděle Listopad 23 19:26:00 CET 2008

Jen takova otazka. Kolik jste dal tehdy za video, kdyz se vam dneska zda
10k Kc moc? A v jakem pomeru byly ty penize vuci vasemu platu ve
srovnani s dneskem?
Tip vam dam. Bratr ma takovy pristroj od Panasonicu, typ nevim. Zkousel
jsem to jen chvili, ale ovladani bylo jednoduche a intuitivni a o to
myslim jde. Jedine bych tomu vytknul, ze to co prehrava nepousti do
antenniho vystupu, nelze to tedy pustit jinak nez pres scart (jestli tam
bylo hdmi uz nevim). Do PC jsem to nezkousel, ale to snad ani moc ty
zarizeni neumi. Proc by taky mely umet? Kdyz date do PC tuner za par
kacek, tak mate to stejne. Tohle je urceny pro jednoduche ovladani pro
bezneho uzivatele. To se mi na tom libi. Nahrajete na HDD, lehce
vystrihnete reklamy a vypalite na DVD. Co vic si prat?

MH