HW obchod

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Neděle Listopad 23 11:19:12 CET 2008

Puvodni zprava ze dne 23.11.2008 od Vladimir Nerud:

> Hezkou nedeli, rad bych se podelil o drobnou zkusenost. Objednal
> jsem si displej na http://www.hwobchod.eu a samozreme se napred
> nepodival na cenu postovneho. Kdyz mi doslo potvrzeni obednavky, tak
> jsem koukal jako puk:

> [SHIFEE] Postovne
> 1/(0) x 150.00 = 150.00 (178.50) Kc

> Je to samozrejme moje chyba, ze jsem si neprecetl dodaci podminky a
> ceny, ale tech 178,- Kc je pro mne dost silne kafe. Berte to jako
> upozorneni, stejnou cenu nauctuji i kdyz si obednate napriklad
> nejakou drobnost za jednotky korun.

Postovne obchodnim balikem pro zasilku do 2 kg na dobirku za 360 Kc
stoji 113 Kc. Krabice tak 17 Kc. To je celkem 130 Kc. Je potreba zbozi
necim obalit a krabici vycpat. To se take kupuje a neco to stoji.
Krabice se musi prelepit lepici paskou, potisknout etiketa, vytisknout
podaci arch, potisknout dobirkovou slozenku, nekdo to musi zabalit a
odeslat postou. Takze jsme na tech 150 Kc. Zbylych 28,50 Kc si vezme
stat jako DPH.

Bud rad, ze si muzes zaplatit 150 Kc expedicni naklady a dostanes ten
displej treba i rychle. Ja jsem si v roce 2001 na HW Serveru
objednaval nejaky kablik k mobilu (takovy rucne spajeny za 550),
objednavku jsem podal 17.8.2001, ten samy den jsem provedl platbu.
Kdyz jsem se po 12 dnech divil, ze stale nemam sve zbozi, tak mi na
muj dotaz 29.8.2001 sdelili, ze moji platbu davno dostali, ze zbozi je
jiz pripraveno k expedici, ale ze jsem si nepriplatil za urgentni
dodani, takze zbozi dostanu, az nekdo pujde kolem posty. Obvykle pry
posilaji jednou tydne, ale tenkrat to asi zrovna nekolikrat nevyslo.
Tak do mesice jsem kablik obdrzel, ale uz jsem ho nepouzil. Mezitim
jsem si proste koupil jiny kablik, levnejsi, zato profi udelany.

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem
ICQ: 21215917, MSN: clexpert@clexpert.cz