HW obchod **

Jan Galuszka konference@ei.cz
Neděle Listopad 23 11:17:07 CET 2008

Pozor !!
z dopisem musi nekdo zajit na postu a vystat frontu ...a ono ta sekretarka
(nebo nekdo jiny) take chce chleba.

Optimalnejsi jsou sluzby ProfiBalik, PPL, DPD ... tam si to poslicek vyzvedne
balik na firme .. ale je to trochu drazsi

Zde se musim HWobchod zastat, tech 150 Kc neni prehnano a u objednavky za par
desitek Kc je dokonce skoro na urovni ztraty.

Sam aplikuji postovne dle tarifu posty Profibalik (od 64 Kc) + doberecne 30 Kc
(dobirky zasilam vyjimecne, vetsina jde platba bankou) a pri objednavkach pod
500 Kc pripocitavam balne 50 Kc

Ono to balne 50 Kc v pripade malych objednavek nepokryje ani provozni naklady
na tu zasilku.

Kdyz je objednavka pod 200 Kc, tak se ptam zakaznika, zda akceptuje postovne a
balne, a vetsinou mam odpoved ANO - ono to je levnejsi, nez bych jel pul hodky
pres Prahu do GM a pak stal frontu  ... takze zakaznik ma taky CENU sveho
casu.

S pozdravem
               ing. Jan Galuszka (tel. 00420-603531605, mail: jan@ei.cz )