OT: kontrola SW

Ales Prochaska prochaska@alsoft.cz
Sobota Listopad 22 13:03:33 CET 2008

Tady samozřejmě nešlo o čistou hrubou sílu, ale její kombinací s
různými dalšími metodami (vypočtení některých bitů klíče nebo zmenšení
prostoru prohledávaných variant různými matematickými fintami). To by
byl samozřejmě i model lámání nějaké budoucí šifry, nikdy to nebude
čistá hrubá síla, tak dokonalou šifru asi nikdo nevymyslí aby nešla
použít nějaká finta.

Aleš Procháska