OT: kontrola SW

Ales Prochaska prochaska@alsoft.cz
Sobota Listopad 22 13:00:04 CET 2008

Hodili by na vas zatajovani dukazu nebo neco podobneho. Abyste se z
toho dostal musel byste si trezor nechat znicit sam na vlastni
naklady. Totez pokud byste pri prichodu policie stisknul cervene
tlacitko a pocitace po opetovnem nahozeni tvrdosijne setrvavaly na
hlaseni "Enter HDD encryption password".

Ales Prochaska