Testik na patek - kontrolka s led

Saša Svobodová sasa@zirafoviny.cz
Sobota Listopad 22 06:21:12 CET 2008

Dobré ranko, ahoj,

    ja to take umim vysvetlit :-) Ale prekvapila mne ta velikost proudu,
vedela jsem, ze to bude dost, ale ze tolik? :-)  No je to proste slupka.

    Proud je mereny Tektronixem 2230, nic jineho, co by dovedlo merit
takovou spicku, nemam.

					Saša K. Svobodová

            www: http://www.zirafoviny.cz

           mail: sasa . svobodova      @            centrum.cz