Testik na patek - kontrolka s led

jan.kuba honza.kuba@gmail.com
Sobota Listopad 22 01:09:00 CET 2008

Jde to bez odporu a funguje to naprosto spolehlive:
Modra ledka ( 3mm z GME ) antiparalelne dioda ( 1N4007) a v serii 680pF
/ 630V
Cele zapojeno  paralelne k vypnaci, aby  na nej vecer bylo videt. I kdyz
vytocim zarovku z lustru, LEDka stale sviti.
Prod je mensi nez doutnavkou..... :-)

PS: Kdyz jsem tam mel  1n5, tak manzelka nadavala, ze ji to v noci
oslnuje :-)