A mame tu dalsiu nahradu ziarovky...

gatilo gatilo@centrum.cz
Pátek Listopad 21 22:49:22 CET 2008

 21.11.2008, 22:43:12

Ani ja si zadny povyk kolem usporek nepamatuji. Ale je to tim, ze uz
je to docela davno.
Hlavne je to ale tim, ze "usporky" nebyly blesk z cisteho nebe. Meli
svuj vyvoj, mely predchudce, princip i parametry byly vseobecne zname
( u odborne verejnosti ), jen se cekalo az technologie a pokles cen
polovodicu dosahnou urovne vhodne pro siroke pouziti.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz