Diametral laboratorni zdroj P230R51D schema

JMD jmd@szm.sk
Pátek Listopad 21 22:11:30 CET 2008

Pekny den prajem,
mohol by som poprosit o schemu tohto zdroja, chcel by som si ho sam opravit. Napriek tomu ze to bude fuska. Nie su tam nadoskepopisky suciastok a ani konektory - fastony - a k nim prisluchajucich asi 30 kablikov nie je oznacenych.

Naprvypohlad mu nic nie je - nic nie je spalene;-)
Pri starte spusti na kratko ventilator pipne a zostanu 0000 na displayoch.Lavy kanalreguluje do 2,7V a pravy ani muk. 5V je funkcnych. Vykonovu cast som premeral, pricom som musel vymenit diodovy mostik DC BR106.
Dakujem za pripadnupomoc.

Bohdan

http://mail.szm.com - e-mail a priestor na www stranku zadarmo

http://webhosting.szm.com - domeny a webhosting za najnizsie ceny