A mame tu dalsiu nahradu ziarovky...

gatilo gatilo@centrum.cz
Pátek Listopad 21 21:50:51 CET 2008

 21.11.2008, 21:39:58

V principu to jiste funguje, ale jak vy sam casto pisete, "dabel se
ukryva v detailech".
Nejak mam problem uverit, se se nekomu povedlo, zcela v tichosti to
dotahnou do tak vynikajicich parametru jak oni uvadeji.
Pritom nikde zadne fotografie prototypu, nikde konkretni parametry
vyrabenych typu, zato spousta blabolu ktere s vyrobkem souvisi jen
velmi okrajove.
Proste mi to prilis pripomina praktyky podomnich obchodniku s teplou
vodou.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz