OT: kontrola SW

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Pátek Listopad 21 21:16:16 CET 2008

Puvodni zprava ze dne 21.11.2008 od Hfmcons:

> To mi připomělo, když je ten pátek. Nějak jsem nedávno v tv zaslech,
> že od 01.01.2009 budou muset mít novostavby atd. (nehledě na
> přítomnost vody v kohoutku) povinně hasicí přístroj i s
> certifikovaným kontrolorem. Možná jsem se jen trochu přeslech, ale
> kam v případě skrytého nárůstání daní, či před případným extrémismem
> se ukrýt nebo zdrhnout ;-)?

Netusim, jestli to je nebo neni pravda. Ale za tohle bych se zrovna
vubec nezlobil. Sam mam maly praskovy hasici pristroj doma. Manzelka
mi ho nechce dovolit pridelat na zed, tak ho holt mam v rohu pod
stolem :-)))

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem