OT: kontrola SW

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Pátek Listopad 21 21:08:23 CET 2008

Puvodni zprava ze dne 21.11.2008 od Ales Prochaska:

> Proc? Kdybych nekdy musel zdrhat - treba pred komunistama - tak se
> mi vetsina meho majetku s rezervou vejde na gigovou flash.
> Samozrejme mluvim o skutecne "vitalnich" vecech, ne treba o archivu
> mailu, fotkach z dovolene, 20 let rozepsane sci-fi povidce a
> podobnych uzitecnych vecech ke kterym se realne uz v zivote
> nedostanu :-)

> Jinek tech par mega muze byt diference od posledniho ulozeni
> fyzickych nosicu na duveryhodne misto :-))).

Ja zalohuju zhruba 1 TB dat, z cehoz to opravdu dulezite zabira
nejmene 200 GB mista. Netusim, cemu rikas skutecne vitalni veci, ale
psal jsem to v souvislosti s podnikanim. Abych mohl v pripade
jakehokoliv problemu dal podnikat, potrebuji mit pristup minimalne k
tem 200 GB dat. Samozrejme, ze zit bych mohl i uplne bez dat i bez
pocitacu, ale bavime se o datech, ktera potrebuji pro kazdodenni
praci.

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem