OT: kontrola SW

Lukáš Grepl L.Grepl@sh.cvut.cz
Pátek Listopad 21 21:03:19 CET 2008

> Příjdou, proluxují Vám všechny disky všech počítačů scanovacím SW, který
> jim najde veškerý SW, který máte. Většina nalezeného SW se identifikuje
> podle SW vzorů takže hned vidí, kolik licencí jakého SW potřebujete. Vy
> jim pak pouze doložíte, že tyto licence vlastníte.

Např. jsem teď prostým hledáním zjistil, že mám na disku asi 5000 exe
souborů, nemluvě o spoustě jiného software ve formě zdrojáků apod. Musel
bych při případné prohlídce dokládat oprávněné užití každého z nich?
Nebo tu "menšinu", kterou ten vyhledávací SW neidentifikuje, prostě
ignorují?

Který software je ten vyvolený? A opačný pohled - (jak) můžu dosáhnout
zařazení svého SW do takovéto databáze?

Lukáš Grepl