Testik na patek - kontrolka s led

Saša Svobodová sasa@zirafoviny.cz
Pátek Listopad 21 20:58:59 CET 2008

Hezky vecer,

    presne toto jsem dneska delala :-)  Jen jsem misto LEDky mela
zapojenou normalni diodu, bylo mi LEDky lito. Abych mela na cem merit,
byl v obvodu jeste 1ohmovy odpor. No a na tom jsem namerila spickovou
hodnotu az 36V coz mne tedy docela dosti prekvapilo, ale merila jsem to
mockrat za sebou a je to spravne. Proto nechapu, jak nemkdo muze udelat
podobnou kontrolku, nebo svitidlo, bez omezovaciho odporu.

					Saša K. Svobodová

            www: http://www.zirafoviny.cz

           mail: sasa . svobodova      @            centrum.cz
   mobilni mail: svobodova . sasa      @       vodafonemail.cz