Klavesnice

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Pátek Listopad 21 19:15:57 CET 2008

>osobne jsem byl u toho, kdyz jsme ten milion testovali a vydrzela a ne
>jedna :-).

Ale ja som nepisal, ze to milion nevydrzi, ale ze bezzabkova vydrzi viac. Akurat ze nepukne, a to je neprijemne (aj ked aj to zabkove puknutie nie je bohvieco).

Aj ked moznoze ani ten proklamovany milion v skutocnosti nemusi vydrzat - vy ste to zrejme neskusali rucne, vsak? Verte mi, ze v skutocnej prevadzke je to ine ako ked do toho dobe stroj opakovane kolmo do stredu...

>foliovka taky neni na psani u pocitace, vetsinou ..

Nie, ale my sme ju tiez nepouzivali u CNC stroja a podobnych, kde sa do toho dobne raz za cas... Robil som vo firme vyrabajucej vyherne automaty, v mnohych ohladoch je to brutalnejsie prostredie ako priemyselne...

wek