OT: kontrola SW

gatilo gatilo@centrum.cz
Pátek Listopad 21 18:10:17 CET 2008

 21.11.2008, 17:54:17

Slousnou zadost muzete slusne nebo i neslusne odmitnout. A je jedno
zda vam vola policie, BSA, nebo Franta bezdomovec. V pripade policie
ale je asi lepe zadosti vyhovet.
Jina je situace, kdyz k vam prijde policie se soudnim prikazem k
prohlidce**. Ciste teoreticky, soudni prikaz by nemel byt vydan bez
duvodneho podezreni*** na spachani tresne cinnosti, praxe muze byt i
jina.

Nekde na www.lupa.cz je serie clanku k dane problematice - pohled
policisty, pravnika, i pocitacoveho experta.

**Bratranec, ktery se co by policista zucastnil nekolika domovnich
prohlidek, mi popisoval nekolik pripadu, kdy dobry advokat dokazal
zpochynovanim nekterych nalezitosti dosahnou odlozeni domovni
prohlidky o jede ci dva dny
***napriklad vypoved zamestnance, faktura zakaznika

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz