OT: antivir

Jindrich Kubec kubecj@asw.cz
Pátek Listopad 21 10:50:34 CET 2008

At 08:58 22.11.2008, Michal HW wrote:
>Zdravim,
>Svagrovi behaji v PC nejake breberky. Jeste mi to nedonesl, nevim co to je
>za svinstvo. Ma tam Avast profesional, nove XP SP3+aktualizace. (linux
>nemuze kvuli prace) Nevim jestli je to chyba antiviru, ale Avast nic
>nenasel. Malwarebyte mu hlasi nejake infikovane soubory.
>Uz je to podruhe, tak uvazji o jinem antiviru. Mozna Norton, ale ten je
>strasne pomaly. Mozna AVG - ma i firewall?

Tohle je vzdycky tezko radit:
a) je ten avast zaktualizovany a zapnuty? Zkusili jste pustit boot-time
scan? Antirootkit taky nic?
b) jak vite, ze jsou tam breberky, tj. jak se breberkovitost projevuje?
c) malwarebytes a tyhlecty antispywares, ty vetsinou hlasej kdejakou
neskodnou ptakovinu (nerikam, ze to musi byt i v tomto pripade)

Co se tyce detekci ITW, avast by mel byt na aktualnim itw malware tak cca
3. na svete, takze vymenou jako takovou tezko neco ziskate. Antivirus se
100% detekcni schopnosti neexistuje, krome prestrizeni napajeciho kabelu
(vyndani baterky z notase)

PS: Dobrovolne priznavam, ze me avast zivi, takze moje rady nejsou nestranne.

Zdravim,

                 Jindrich Kubec

  ALWIL Software a.s. Prubezna 76, Praha 10, 100 00, Czech Rep.
  phone: (+420) 274 005 666           fax: (+420) 274 005 888
  email: kubecj@avast.com             web: http://www.avast.com