OT: bitova kopie disku

Koder Petr Koder.Petr@azd.cz
Pátek Listopad 21 07:31:57 CET 2008

Pane Troller, dekuji za podrobny popis. Email s Vasi radou jsem neignoroval, jen prisel o trochu později a ja uz jsem mel odpověď na email pana Rezace odeslanou.
Linux je pro me "novy", disk je pripojeny v redukci do USB a navíc jsem nemel narychlo instalaci ci live CD s Linuxem. Také jsem se bal o data na obou discich (zálohovaném i cilovem). Proste na uceni se noveho nebyl cas.
Vyzkoušel jsem proto doporuceny Clonegenius. Zda se, ze se vytvorila zaloha podle meho prani a nemusel jsem se o "nic" starat. Stacilo stahnout, vypalit, nabootovat a par kliknuti...
Dekuji Vam i ostatním za rady.

PS: obtizny se postup nezda. Naopak. Ale mam strach z neznameho. Musim se dokopat Linux konecne vyzkoušet.

Petr