[OT] Digitalni podpis pdf?

Pavel Novotny novotny.pp@atlas.cz
Čtvrtek Listopad 20 14:10:19 CET 2008

Ted jste me pobavil, muj poslanec , teda muj, ja ho nevolil, bydli vzdusnou
carou 300m od meho baraku, mezi nami je to takovy de..l,
ze mu nema cenu cokoliv vysvětlovat ani po nem cokoliv chtit, vetsiho mimone
neznam.
S tou postou naopak souhlasim, stejne tak, mam dojem, ze stat e-podpisy a
e-goverment umyslne brzdi a sabotuje.

Jak uz tu zaznelo, ve Spanelsku lze volit elektronicky s využitím e-podpisu.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of RV
Sent: Thursday, November 20, 2008 1:53 PM
To: HW-news
Subject: Re: [OT] Digitalni podpis pdf?

Tohle nechapu. CP je 100% vlastnena statem - neni treba nic budovat a
ani nikoho dalsiho prijimat. Pobocek mame suverene nejvic po cele CR.

Staci tedy jen jedine - dojdete si za svym poslancem a senatorem at
prosazuje to, aby poplatky za provoz CA je hrazen CP ze statniho
rozpoctu. Stat CP diktuje velmi prisne co smi a co ne (ucetne) tak by to
nemel byt problem. Takze zde neplacte a neco pro to udelejte pokud vam
to prijde jako dobry napad.

Osobne jsem presvedcen, ze stat se tise brani el. podpisum - mohlo by
totiz nekoho napadnout, ze by mohlo jit tak i volit a to by mohlo
nektere pol. strany silne poskodit - pokud by byla volebni ucast treba 80%.

Radek Vicek

Pavel Novotny napsal(a):
> Ja nehovoril o zakonne monopolni CA, ja rikla, ze stat ma vse co potrebuje
> pro to, aby zridil statni CA a nemusle skoro nic budovat.
> Jak to vidim ja tak CA potrebuje
> - nejake vypoceni kapacity + personal, ktery by to obsluhoval, stat ma
treba
> spravu sociálního zabezpeceni, která ma vse
> - kontaktni mista pro prijem zadosti, stat ma celou radu kontaktnich mist
> staci si vybrat
> - autoritu, tezko najdete duverihodnejsi subjet nez stat.
>
> Na druhou stanu stat je nejvetsi potenciální příjemce pro e-podpisy, tzn.
je

http://www.eset.cz