OT: jak

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Čtvrtek Listopad 20 12:01:44 CET 2008

ale přece na koukání na filmy je i ten nejhorší LCD monitor lepší než
jakákoli TV

----- Original Message -----
From: "robo" <robo35@zoznam.sk>

napr.:
http://www.najnakup.sk/Porovnaj_lcd-monitory-70_SAMSUNG-700DXN_190671.html...

Nehnevajte sa na mna, som si myslel, ze rozmer je udaj, ktory o kvalite
vobec nevypoveda. A myslim si to aj nadalej...
Predpokladal som, ze Vasa odpoved bude zodpovedajuca tejto konferencii, teda
nejaka znacka a model, ktory pouzivate/poznate a preto ho mozte odporucit,
pripadne aspon technologia a nie zodpovedajuca "kvalifikovanemu odbornikovy"
HM.
Lebo ked pridem do hocakeho HM, tak sa to tam len hemzi velkymi zobrazovacmi
a vsetky su "spickove"...

robo