Klavesnice

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Čtvrtek Listopad 20 11:31:45 CET 2008

Puvodni zprava ze dne 21.11.2008 od Michal HW:

> Zdravim, nevim jestli jste na to uz narazli. Dstala se mi do rukou
> klavesnice od Microchipu:
> http://www.microchip.com/stellent/idcplg?IdcService=SS_GET_PAGE&nodeId=2695

Me se ten kit nedostal do rukou, ja si ho musel koupit :-) Jsou uz
dokonce dve verze kapacitnich a nove jsem cetl i o indukcnim, ale ten
maji zatim jen na papire.

> Jedna se o kapacitni klavesnici - v podstate plosky na desce spoju,
> samolepka z obrazky klaves, kryci plexisklo, PIC procesor a par
> radku kodu. Velmi jednoduche, idealni pro bastleni. Ma toto reseni
> nejake mouchy?

Vsechno ma sve mouchy :-))) Ty mouchy jsou ruzne popsane. Ale je to
docela zajimava technologie, ktera se muze hodit. Delaji to i dalsi
firmy.

> Skoda jen ze s tim neprisli drive, kdyz jsem resil klavesnici.
> Nakonec jsem pouzil tlacitka z Eniky. Microchip tam ma i fintu na
> osvetleni klaves. Pod SMD ledkou je dira. Ta je osazena opacne a
> sviti dirou na samolepku s potiskem.

To jsou primo obracene LEDky, zadna velka finta, daji se koupit, uz
jsem si je take kupoval :-)

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem