[OT] Digitalni podpis pdf?

RV vicek.radek@cpost.cz
Čtvrtek Listopad 20 10:42:09 CET 2008

Uz to tu psal PC expert ;-). Je to problem spis psychologicky. Muze
dojit ke ztrate duvery v CA - tedy bud samotni majitele prejdou jinam a
nebo naopak muzou mit problemy se svymi zakazniky/partnery, kteru si
proste tuto z jejich pohledu neduveryhodnou CA daji na blacklist.

Ten provoz CA opravdu neco stoji a myslim, ze CP ma velmi slusnou cenu
za vedeni certifikatu.

Radek Vicek
vedouci vyvoje Hybridni posty
Ceska posta, s.p.