OT: jaká LCD TV - praktická zkušenost

RV vicek.radek@cpost.cz
Čtvrtek Listopad 20 09:31:23 CET 2008

Ja bych do plazmy sel, ale potrebuji malou - mam na ni diru ve stene jen
90cm na sirku.

Co se tyka spotreby tak je to uz ted plichta - to LCD zere sice o neco
min, ale zere porad. Ta plazma v plnem jasu zere vic, ale pokud
nekoukate stala na dokumenty z Gronska nebo na NHL tak ta spotreba bude
uplne srovnatelna.

Jinak jsem predevcirem koukal na ty LCD televize v Makru a je to opravdu
hnus.

Radek Vicek