OT: jaká LCD TV - praktická zkušenost

Martin Hanek martin.hanek@centrum.cz
Středa Listopad 19 23:05:25 CET 2008

Nedavno si znamy koupil nejakou LG za 15 tisic. Uhlopricka asi tech
80cm. Pripojili jsme to na digitalni satelit pres SCART a popravde obraz
byl hnusny, barvy se rozpijely.. Mnohem horsi jak u stare CRT. To stejne
z DVD pres SCART.

Ptal jsem se cloveka co je prodava, servisuje a montuje satelity. Rikal
ze v teto cenove relaci to jsou sunty a lepsi to nebude. Pry TV tak za
50 tisic ma cenu, jinak ne.

Nakonec rikal, ze je aspon vhodne tu TV a satelit propojit pres HDMI. Ze
to bude lepsi.

MH