(OT) UPC a HBO

Tomáš Koželuh mr.death@ipq.cz
Středa Listopad 19 11:36:07 CET 2008

Třeba nějaká nová LCD TV Sony Bravia má slot pro DVB-C šifrovací kartu (nebo
jak přesně se to jmenuje). Jenže to by UPC muselo tyhle karty vypustit a
zjevně se jim do toho nechce.
Takže teoreticky DVB-C karty existují nebo budou existovat, ale u nás budou
na nic, dokud bude podmínkou krabička od UPC.