Svetlo z LED - jak napajet 12 Cree Q5

Josef Dvořáček - José josef.dvoracek@gmail.com
Úterý Listopad 18 22:19:37 CET 2008

Pred casem jsem si postavil podobnou prirucni baterku s CREE Q5 - mam tam 12
ks AA NiMH seriove, LED zapojeny ve dvou skupinach - 4 led seriove s LM317
zapojenou jako zdroj proudu 0.2 A - "rozptylene svetlo" a 2 LED seriove
pripojene na spinak nastaveny na cca 1A - "dalkovky".. (ty "dalkove" LED
maji na sobe jinaci reflektory nez ty "na blizku"..
Pri tom "dalkovem" sviceni tam mam zapnute aktivni chlazeni.. ony ty LEDky
jsou pekne topeni.

Jednou jsem s tim nouzove jel na kole, a auta zhasinala dalkovky uz za
zatackou :D

JD