Instalacky WXP s SP3

OK1UGA ok1uga@volny.cz
Úterý Listopad 18 20:15:41 CET 2008

Zatím jsem s použítím numera od OEM verze do jiné OEM verze neměl
problém. Nefunguje ale v Corporate verzi a někdy ani v různých
instalačkách značkových PC. Pochybuji, že by někdo prozradil numero od
Corporate verze... Ačkoliv lidi jsou různé :-).

Jinak existuje už zde uvedemá možnost vytvořit si vlastní CD. Já to
nezkoušel, ale sám používám takto vytvořenou verzi Corporate instalačky.
Myslím, že se na to používa PE Builder (nebo tak nějak). Pokud bys to
Balu potřeboval, najdu Ti jak se ten SW jmenuje.

    Martin.