(OT) UPC a HBO

Martin Persich persich@transcon.cz
Úterý Listopad 18 19:43:08 CET 2008

Kdepak DVB-T, bude to pravděpodobně DVB-C (Cable).
Liší se to podle mne v nějakém jednom bitu, aby byli nekompatibilní a vázali
své zákazníky na své "top-boxy".
Já jsem na tuto modernizaci už reagoval, poslal jim poslední poděkování za
poskytnuté služby a napojil se na (naštěstí právě zkrekonstruovanou) STA.
Martin. persich@transcon.cz

----- Original Message -----
From: "Aleš Filip" <nostromo@khnet.info>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Tuesday, November 18, 2008 7:24 PM
Subject: (OT) UPC a HBO

Dobtý den,

V pátek nám přeladili celou kabelovou televizi (UPC), prý z důvodu
modernizace technologií. Zároveň nám do schránky vhodili leták, že kdo
má zaplacené HBO, tak dostane jakýsi Set-top-box. Nevíte někdo, o jaký
box se jedná? Napadlo mne, že nechali HBO vysílat do kabelovny v DVB-T.
Zkusil jsem tedy TV kartu v PC přepnout do DVB-T, projel pásmo, ale HBO
jsem nenašel.

--
Aleš Filip