Svetlo z LED - jak napajet 12 Cree Q5

HW CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Úterý Listopad 18 16:58:47 CET 2008

Aha ja to nemel cas nijak radne prostudovat, jen jsem to vytiskl a
zbezne prohledl schema.

Ono to jak se zda ani moc nebude vadit - to schema je celkem jedoduche a
tak to udelam 3x pro kazdou seriovou ctverici. Koneckoncu se asi vyprdnu
i na regulaci a budu si zapinat jednotlive sekce - regulace po 33%
vykonu mi bohate staci.

Radek Vicek