Svetlo z LED - jak napajet 12 Cree Q5

RV vicek.radek@cpost.cz
Úterý Listopad 18 16:02:07 CET 2008

Radek Vicek

gatilo napsal(a):
> Mel jsem na mysli ucinnost menice. Vyznam srazeciho R na 5% napeti
> nejak nechapu.

Ty odpory tam muzou byt a nemusi - nicmene pocitat s nima budu - pri
pomerne ostre U/I charakteristice tech LEDek muze byt +0.2V na jednu
LEDku vyznamny posun v proudu.

> ???
> delta_U = 4mV / st.C, teplota prechodu je spise otazkou chlazeni nez %
> mezniho prikonu.
Ano, ale je trochu rozdil v tom pokud jedu na 100% vykonu a ujede mi to
s teplotou na 120% nebo kdyz jedu na 70% a ujede to na 90%. Vzhledem k
neznamemu teplotnimu souciniteli toho pripraveneho chadice a ucinnosti
tech LEDek pri 70 vs 100% prikonu.

Nicmene p.Kaliciak mi poslal oskenovane schema z toho Elektoru kde je
pouzit LM2575 a umi z 12V napajet 1-8 3W ledek. Takze uz neni celkem ani
co resit.