Siemens C35 - AT Prikazy

"Ing. Libor Konečný" support@mikrovlny.cz
Úterý Listopad 18 10:19:09 CET 2008

Je to jednoduche, prodleva je ruzna, napriklad pri listu zprav v
zavislosti na jejich poctu.
TZN, je treba zjistit odpovedi na dany prikaz a cekat na tuto odpoved,
cili po vyslani AT cekam na prijmuti OK mohu pokracovat, pripadne je
nutne resit odpoved ERROR a jine.
Vzdy po kazdem prikazu je poslana odpoved, pak muzete pokracovat. Jinak
byste musel dat vzdy maximalni timeout coz by bylo neefektivni.
LK