"Phone" na radiu BP Malaga CD35

RV vicek.radek@cpost.cz
Úterý Listopad 18 08:56:46 CET 2008

Zdravim,

mam tohle radio od Blaupunktu v aute (misto originalu) a cas od casu se
mi na displeji zobrazi napis Phone a radio se umlci. Driv to delalo jen
obcas a byl prakticky problem zjistit proc se to umlcuje - pri rizeni se
na to nekoukam a to umlceni je tak kratke, ze se nestihnu kouknout.

Ted se to zhorsilo a konecne jsem zjistil proc se to umlcuje. Zacina mi
to uz vadit - dokaze to blbnout uz i souvisle. V aute byla driv HF (je
tam jeste antena a mikrofon) a tak nevim co tam s tim kdo delal. Dival
jsem se na zapojeni konektoru na radiu a jediny pin, ktery by to mohl
zpusobovat je Radio Mute (konektor A pin c.2). Bohuzel jsem se nikde v
navodu nedocetl zda ma byt uzemnen nebo nezapojen nebo pripojen na 12V.

Vi nekdo jak to ma byt?

--
Radek Vicek