Shanim io AL250

Jakub Ladman ladmanj@volny.cz
Úterý Listopad 18 07:39:18 CET 2008

Dne Tuesday 18 of November 2008 06:20:00 Jan Waclawek napsal(a):

> 16 farieb a 24 bitovych? Naco???

Prisel s tim kamarad, ktery si na aukru poridil sharpa (ac drive nikdy s
timhle hardwarem neprisel do styku), v dobe kdy to bylo aktualni byl
uzivatelem tusim commodore amiga, atari ST, atari falcon (mozna pisu
hovadiny, ty jsem zase ja videl z rozjeteho vlaku) a rikal ze takhle se to
prave u lepe graficky vybavenych pocitacu delalo.
Ani nevim jak mne presvedcil - asi proto ze se mi to zda jako celekm jednoduse
resitelne a jako vyzva.
24bitu uznavam ze je zbytecne mnoho, ale vychazim z dostupnosti 8bit
prevodniku.
Puvodne jsem chtel napsat 256barev, ale tam se mi (nikdy) nelibilo, ze to jsou
jen dva bity na barvu a ty zbyle dva se tam "nejak sroubuji".

> PWM????? Na VGA, notabene 8 bit? Pan kolega, nehnevajte sa, kalkulacku
> mate?

Mam, nepocital jsem, jen plival napady, vychazeje z toho, ze pixel rate tu
bude jedna z nejmensich co vubec na VGA muze byt a z toho ze FPGA muze tou
nohou cvicit (neznamojak) rychle (FPGA jsem vzivote nepouzil).
Proste takovy vystrel od boku.
Ikdyz se to nakonec spocita (nebo i ve Vasem pripade odhadne) jako nerealne, z
vetsiny se mi takovyto pristup - nejdriv napady bez pokusu o hloubku - docela
vyplaci. Samossebou, pred realizaci se to spocitat musi.

> wek

Predem upozornuji, kdyby nekdo chtel navrhnout trhani diplomu, ze zadny
nemam :-)