Spinac dvou urovni tlaku (rele)

Petr Simek psimek@jcu.cz
Neděle Listopad 16 20:19:26 CET 2008

On Sun, 16 Nov 2008, Vladimir Nerud wrote:

> Jde o snimac diferenčního tlaku zapojeny mezi vstup a vystup cerpadla a jde
> mi o to, abych udrzel cerpadlo v křivce, tj. aby mi nejelo do maleho tlaku
> (pretizeny motor) ani do "zdi" - odchazi ucpavka a diky kavitaci i cerpadlo
> samotne. Je v tom problem, protoze tlakove podminky za cerpadlem jsou dost
> promenlive - je to v lisovne a tam jede treba jen jeden stroj, nebo taky
> deset. A rucne to samozrejme nikdo nastavit nejde.  Zapojeni s OZ jsem prave
> zkousel, ale nedari se mi :o((. Jo a napajeni by bylo idealni nesymetricke
> 24V ss

Mozna uplne nechapu co to presne ma delat. Je to neco jako obchvat kolem
cerpadla ktery se ma otevrit kdyz jsou spotrebice odpojene a moc vzroste
tlak ? Jestli ano tak to asi bude slozitejsi. Nebude zrejme problem ten
ventil otevrit kdyz vzroste diff tlak tak aby spadl na nejakou prijatelnou
uroven, ale vyhodnotit kdy to zase zavrit. Protoze kdyz se ty spotrebice
zase pripoji tak ten snizeny diff tlak jeste klesne ale uz jenom o trosku.