Shanim io AL250

Jaroslav Buchta jaroslav.buchta@gmail.com
Neděle Listopad 16 12:55:06 CET 2008

No vzhledem k cenam monitoru zrovna premyslim, jak slozite je udelat
jednoduche VGA zobrazeni k jednocipu - neco jako 1BYTE->1pixel, myslim, ze
by mela stacit SRAMka a CPLD... Mozna dlouhe zimni vecery ;-) Motivaci
docela kazi cena PC boardu a dalsich komponent, nakonec kdyz se da za 5kKc
koupit notebook...

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Jakub Ladman
Sent: Sunday, November 16, 2008 12:28 PM
To: HW-news
Subject: Re: Shanim io AL250

Dne Friday 14 of November 2008 06:34:01 Hynek Sladky napsal(a):
> Kdyz jsem resil pripojeni zarizeni s CGA vystupem na VGA monitor,
> vyslo mi rychleji udelat to s FPGA (konkretne X3S50).

Je-li to vůbec možné, přimlouval bych se za zveřejnění.
Mám počmáraný papíry s nějakým řešením s CPLD a externí pamětí, ale rád se
podívám na cizí řešení.

Osobně to chci pro připojení starýho osmibitu k LCD panelu.
- tedy starýho LCD panelu, který už nikdo k PC skoro ani nechce, tedy
nepřipadají v úvahu ty moderní které už mají vstupy kompatibilní s
televizním
rozkladem.

Díky

Jakub Ladman