Spinac dvou urovni tlaku (rele)

gatilo gatilo@centrum.cz
Neděle Listopad 16 12:39:29 CET 2008

 16.11.2008, 12:31:05

A co vlastne "nechodi" ?
Kdyz nemuzu nastartovat auto, asi mi nepomuze menit baterku, pokud mi
nekdo pres noc vycucnul vsechen benzin z nadrze. A naopak nepomuze
dolivat benzin pri vybitem akumulatoru.
Takze 1. krok je zjistit proc to nechodi.
Nechodi snimac, ridici elektronika, nebo vystupni clen. A jsou vubec
dynamicke parametry soustavy takove, ze je regulace mozna ?
Jaky je absolutni tlak v soustave ? Nenastavaji v ni treba dynamicke
razy ktere prekracuji nezni vlastnosti snimace ?

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz