Spinac dvou urovni tlaku (rele)

Vladimir Nerud newlad@centrum.cz
Neděle Listopad 16 11:13:49 CET 2008

Ano , rad dam prednost hotovemu vyrobku, ale: moje davnejsi zkusenosti s
regulatory TRS v kotelnach nejsou zrovna ty nejlepsi(navic tam nikde nevidim
napetove vstupy) a take cena je prilis vysoka. Ta je dulezita, nechci se s
celym zarizenim dostat pres 3K a dif. snimac stoji cca 1300,- s dph.
Vladimir

co použít regulátor řady TRS? Je to hotový výrobek s nastavitelnými
charakteristikami než vymýšlet něco, co je již 40let vymyšlené

více na
www.zpaul.cz